SEF problemi i predlozi

(04.10.2024) Potrebno je pojednostaviti sistem za evidenciju EPP.

(02.10.2024) Automatizacija davanja izjava o nekorišćenju PDV.

1. Potreban je novi upit za pregled primljenih faktura.

2. Servis koji vraća osnovne podatke o partnerima.

4. Još uvek ne postoji spisak grešaka sa objašnjenjem. Sve greške bi trebalo prevesti na srpski jezik.

5. Problem kod notifikacija.

6. Validator e-faktura ne prijavljuje dovoljno precizno greške.

7. Postoji problem kod komande za ponovno slanje faktura sa portala (Resend).

8. Potrebna je detaljna dokumentacija za validator pre nego što se pusti u produkciju.

9. Dokumentacija bi morala da bude jasnija i sa boljim primerima.

10. URL za API servise je case sensitive, što povremeno može da napravi probem. Na primer, ako se za URL unese publicapi umesto publicApi, slanje faktura radi ispravno, ali slanje pojedinačne evidencije javlja “Input string was not in a correct format”.

12. Notifikacije treba čuvati minimalno 3 meseca + 15 dana. Korisnici često ne sinhronizuju SEF redovno i ako to nisu radili duže od 30 dana, ne vide promene/nove račune, jer informacije o tome (notifikacije) više ne postoje.

13. Kada se pošalje JBKJS (dobijen podatak iz Trezora) a firma ga više nema, račun „zaglavi“ u statusu New.

15. Nije dovoljno dobro objašnjeno kako funkcionišu popusti. Još uvek ima dosta faktura na kojima su neispravno iskazani popusti.

16. Bilo bi veoma korisno da se uvede API poziv koji bi vraćao proizvoljnu poruku. Taj poziv bi mogao da se koristi za obaveštavanje korisnika o problemima u radi i sl.

17. Neophodno je umesto webinara uvesti pisanu dokumentaciju.

18. Ukoliko faktura zapadne u “Mistake” status, trebalo bi dozvoliti brisanje takve fakture.